مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-06اقتصادي

فارس من| سرخون پتانسیل لازم برای تأمین آب پایدار را دارد/ وزارت نفت به قولش عمل کند


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: در منطقه سرخون آمادگی کامل برای ایجاد آب رسانی پایدار از طریق چشمه «لندی» وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، پس از شکستی لوله انتقال نفت در منطقه مارون اهالی منطقه این سوژه را با عنوان  مردم سرخون از آلودگی نفتی رنج می برند در فارس من ثبت کردند و خبرنگار این رسانه چندین بار روند رسیدگی به این موضوع را از مسئولان مختلف پیگیری کرده است و این پروژه اکنون در حال گودبرداری و ایجاد مسیری جدید برای انتقال نفت است.

اما با نزدیک شدن تابستان و کم بود آب شرب در استان و به خصوص در منطقه سرخون روند آب رسانی به این منطقه را از مسئول مربوطه پیگیر شدیم که در ادامه می خوانید.

مراد محمودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در منطقه سرخون آمادگی کامل و پتانسیل های لازم برای ایجاد آب رسانی پایدار از طریق چشمه لندی وجود دارد که اگر اعتبار قول داده شده از طریق وزارت نفت تأمین شود آب پایدار تأمین خواهد شد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ترکیدگی لوله نفت در منطقه سرخون سبب خارج شدن چشمه ای با وسعت 6 هزار لیتر از مدار آب رسانی شد، اظهار کرد: 18 روستا در منطقه سرخون از طریق سه چشمه خروشان آب رسانی می شدند که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| سرخون پتانسیل لازم برای تأمین آب پایدار را دارد/ وزارت نفت به قولش عمل کند

فارس من| سرخون پتانسیل لازم برای تأمین آب پایدار را دارد/ وزارت نفت به قولش عمل کند